Sendika başkanları Başbakanlık'ta Erhürman ile görüşüyor
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kamuda örgütlü 5 sendikanın başkanları "hükümetin ekonomik tedbirleri" gündemiyle Başbakan Tufan Erhürman ile görüşüyor.
Kıbrıs Türk Amme Memurları Sendikası (KTMAS), Kıbrıs Türk Kamu Görevlileri Sendikası (Kamu-Sen), Kıbrıs Türk Hekimler Sendikası (Tıp-İş), Kıbrıs Türk Hemşireler ve Ebeler Sendikası ile Gümrük Çalışanları Sendikası (Güç-Sen), hükümetin Kurban Bayramı öncesinde açıkladığı yeni ek mesai düzenlemesiyle ilgili dün toplantı yapmıştı. Toplantıda “Toplumsal seferberliğe tüm kesimlerin dahil olması gerektiği" üzerinde mutabık kalan sendika yetkilileri bu görüşü iletmek ve hükümetin bu konudaki çalışmalarını konuşmak üzere Erhürman ile bir araya geldi. Görüşme 10.30 sıralarında başladı. Sendika başkanlarına sendika yetkilileri, Başbakan Erhürman'a Başbakanlık yetkilileri eşlik ediyor.Kaynak: TAK
Benzer haberler
Featured
Borsa günü yüzde 0,10 değer kazanarak tamamladı
KIB-TEK Lefke Hizmet Binası için yapım sözleşmesi imzalandı
Alas "Hükümet ülkeyi alanda çökertti"
ECB "Euro Bölgesi'nde tüketicilerin kısa vadeli enflasyon beklentileri geriledi"
Atandan UBP ve CTP'ye "Aday bulmakta sıkıntı mı yaşadınız?"
Kadir İnanır hayatını kaybetti
Kıbrıslı Yazar Fulya Adalıer Canbolat'tan iki kitap…
İncirli “Naci Talat’ın mirası akılla, örgütle ve kesintisiz mücadeleyle ilerleyecek”
Meteoroloji Dairesi en son hava durumu tahminlerini açıkladı!



