'Şekerle beraberliğimiz'
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Türk Diyabet Derneği (KTDD) İskele’de “Şekerle Beraberliğimiz” konulu eğitim düzenliyor.
Dernekten yapılan açıklamaya göre eğitim, 21 Ocak Cumartesi günü 09.00-17.00 saatleri arasında İskele Atatürk Kültür Merkezi’nde (AKM) yer alacak.
Etkinlik sırasında Kolan British Hospital’den doktorlar, “göz dibi taraması” ve diyabetle ilgili sunum yanında açlık ve tokluk kan şekerlerine bakarak değerlendirmeler yapacak.
Halka açık etkinliğin katılımcılarına ara öğün ve öğle yemeği de verileceği belirtildi.
Kaynak: TAK Benzer haberler
Kıbrıs
Şenkul'un Facebook ve Messenger hesapları kapatıldı!
TDP’den Lefke’deki HIV vakalarına ilişkin çağrı "Süreç bilimsel ve şeffaf yönetilmeli"
Girne Asker Hastanesi sigortalı KKTC vatandaşlarına sağlık hizmetine başladı
Vakıflar İdaresi “Hz. Ömer Türbesi ve çevresinde yapılacak faaliyetler için yazılı izin alınmalı”
Hasipoğlu “Bu olaylar bir tek bizim ülkemizde olmuyor"
Solyalı "Siz bunların peşine düşmezseniz çok büyük dertlerle yüz yüze geleceğiz"
Rogers "Güngör kötü yönetimden dolayı ucubeye dönüştü"
Şahiner "Devlet sosyal sorumsuz bir yapıya büründü"
Çavuş "Balon balığıyla mücadeleyi en yükseğe çektik"



