Sağlıkçıların ek mesai eylemi ile ilgili yeni gelişme
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Sağlıkta örgütlü 5 sendika ile Başbakan Ersin Tatar arasındaki diyalog süreci sonuç verdi.
Karantina Servisi'nde görevli hemşire Oğuz Köse sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, bugün serviste gerçekleştirecekleri eylemi de uzlaşıdan dolayı yapmayacaklar.
Köse'nin açıklaması şu şekilde:
"Saglikta orgutlu 5 sendika ile Basbakanimiz Sn Ersin Tatar ile diyalog sureci sonuc vermistir.
Saglik kurumlarindaki fazla calismama eylemi an itibari ile kaldirilmis olup, karantina calisanlari olarak saat 16:00da yapacagimiz eylemde uzlasidan dolayi yapilmayacaktir.
Tum saglik calisanlarimiza ve halkmiza saglikli gunler diler tekrardan bayramlarini kutlarim."
Benzer haberler
Featured
Avrupa artan aşırı hava olayları nedeniyle seyahat için riskli bölge haline geliyor
Japonya'da yaklaşan iki tayfun nedeniyle şiddetli yağış uyarısı yapıldı
Sakallı "Yasa tasarısının hayat bulması için sürecin yakın takipçisi olacağız"
Döviz piyasalarında günün son rakamları (25 Haziran 2026)
Üstel UBP Parti Meclisi toplantısının ardından belediye başkan adaylarını açıkladı
Yemin eden 175 polis ile 25 itfaiye memuru, PGM kadrosuna dahil oldu
Kaspersky, yeni siber saldırı kampanyası tespit etti
“BRTK (Değişiklik) Yasa Tasarısı” ile “Kamu Görevlileri (Değişiklik) Yasa Tasarısı” Genel Kurul’a sevk edildi
Kişi “CTP, güçlü ve istikrarlı bir hükümet kurmaya hazırdır”



