"Sağlıkçılarımızın yükünü hafifletmek için bizlere büyük görev düşmektedir"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Türk Belediyeler Birliği, 14 Mart Tıp Bayramı mesajında, halkı, salgın dolayısıyla seferber olan sağlık çalışanlarının yükünü hafifletmek için kurallara uymaya çağırdı.
Belediyeler Birliği ve Güzelyurt Belediyesi Başkanı Mahmut Özçınar, sağlık çalışanlarının önemine ve icra ettikleri mesleğin kutsallığına vurgu yaparak, her zaman büyük özveri ile ve zorluklar içerisinde görev yapan sağlık çalışanlarının bir yıldır Kovid-19 salgını ile de mücadele ettiğini hatırlattı.
Özçınar, “Tüm doktor ve sağlık çalışanlarının 14 Mart Tıp Bayramı’nı kutlar, kendilerine teşekkürlerimi sunarım” ifadelerini kullandı.
Voice Kıbrıs Haber
Benzer haberler
Featured
Sakallı "Yasa tasarısının ayat bulması için sürecin yakın takipçisi olacağız"
Döviz piyasalarında günün son rakamları (25 Haziran 2026)
Üstel UBP Parti Meclisi toplantısının ardından belediye başkan adaylarını açıkladı
Yemin eden 175 polis ile 25 itfaiye memuru, PGM kadrosuna dahil oldu
Kaspersky, yeni siber saldırı kampanyası tespit etti
“BRTK (Değişiklik) Yasa Tasarısı” ile “Kamu Görevlileri (Değişiklik) Yasa Tasarısı” Genel Kurul’a sevk edildi
Kişi “CTP, güçlü ve istikrarlı bir hükümet kurmaya hazırdır”
Borsa günü yüzde 0,50 değer kaybederek tamamladı
Apple, yüksek çip maliyetleri dolayısıyla bazı ürünlerinin fiyatlarında artışa gitti



