Sağlık Bakanlığı SOS Çocuk Köyü sakinlerine etkinlik düzenledi
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Sağlık Bakanlığı, yaklaşan Kurban Bayramı dolayısıyla, SOS Çocuk Köyü’nde yaşayan çocuklara yönelik etkinlik düzenledi. Sosyal sorumluluk projesi kapsamındaki etkinliğe birçok kurum da destek verdi.
Sağlık Bakanlığı’nın öncülüğünde SOS Çocuk Köyü sakinlerine düzenlenen etkinlik Califorian Restorant’ta gerçekleştirildi. SOS Çocuk Köyü’nde yaşayan çocuklar ve eğitmenleri Sağlık Bakanı Filiz Besim ve projeye destek veren kurum yetkililerinin de katılımıyla öğle yemeği yedi. Yemekte çocuklara çeşitli hediyeler de dağıtıldı. BESİM Etkinlikte açıklama yapan Sağlık Bakanı Filiz Besim, öncelikle herkesin Kurban bayramını kutlayarak, sağlıklı ve huzurlu bir tatil geçirmelerini diledi. Bakan Besim, bu bayram arifesinde SOS Çocuk Köyü ile birlikte olmak istediklerini söyleyerek, ülkenin çok özel günlerden geçtiğini, belki de ilerleyen günlerde daha da zorluklar yaşanacağını ama, devletin bu konuda önlemler aldığını ve çok fazla karamsarlığa gerek olmadığını belirtti. Çocuklardan da birbirlerini sevmelerini, birbirlerine saygı göstermelerini ve ülkelerine sahip çıkmalarını isteyen Bakan Besim, projenin hayata geçmesinde Sağlık Bakanlığı’na destek veren kurum ve kuruluşlara da teşekkür etti. Kaynak: TAKBenzer haberler
Featured
BM'ye göre Venezuela'yı vuran depremlerden 6,76 milyona kadar insan etkilenebilir
AB Komisyonu binasında alt katlarda klimalar kapatıldı: “Feodalizm gibi”
Paris'te aşırı sıcaklardan dün 109 kişi hayatını kaybetti
Erşangil “Eşitsizliğin kaldırılmasının zamanı geldi”
LTB’den Surlariçi’nde “Armando Milani”li sokak yenileme…
İHA’lar ile otoyollarda veri toplanacak
54. Geleneksel İskele Festivali başladı
İsviçre Alpleri'ndeki buzullar sıcak hava dalgası nedeniyle erken eriyor
İran "ABD’nin saldırısı mutabakatın ihlali"



