Sağlık Bakanlığı ile Türk Kızılayı protokol imzaladı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kuzey Kıbrıs Türk Kızılayı, Sağlık Bakanlığı ile işbirliği protokolü imzaladığını açıkladı.
Açıklamaya göre, bu protokolle KKTC’nin kan ihtiyacının daha etkin bir biçimde karşılanması hedefleniyor.
Daha verimli bir kan politikası için Sağlık Bakanlığı ve Kuzey Kıbrıs Türk Kızılay’ının birlikte yürüttüğü çalışmalara önümüzdeki günlerde hız verileceğini belirttildi.
(TAK)
Benzer haberler
Featured
Solyalı “Gençlerin barınma sorununun siyasi rant uğruna kullanıldığını defalarca gördük”
KIB-TEK ile Ciner Construction, Gazimağusa Bölge Amirliği hizmet binası için sözleşme imzaladı
Bir haftada 24 yangın!
YDÜ Veterinerlik öğrencileri “Vetchange Pusula Kampı”nda Türkiye ikincisi oldu!
Albacore Avı Müsabakası 2026 için geri sayım başladı
Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu!
Ombudsman Varol “Karara bağlanmayan yasa gücünde kararnameler 90 günde yürürlükten kalkar”
“Operanın Genç Yetenekleri” konseri 27 Haziran’da yapılacak
Ataoğlu “Çöp sorununun çözümü için son aşamaya gelindi”



