"Sağlık Bakanı ile mutabakata varıldı"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Türk Hekimler Sendikası (Tıp-İş), Sağlık Bakanı ile varılan mutabakat neticesinde istihdama yönelik kurul işlemlerinin yapılmaması eylemini sona erdirdiğini açıkladı.
Tıp-iş Başkanı Mustafa Taşçıoğlu’nun konuya ilişkin açıklaması şöyle:
“Sendikamızın Sağlık Bakanı ile yaptığı görüşmeler neticesinde taleplerimizle ilgili olarak olumlu yanıt verilmiştir. Varılan mutabakat ile kurumlar arası yazışmaların başlaması, sorunların çözümüne yönelik iş birliği taahhüdü verilmesi neticesinde istihdama yönelik kurul işlemlerinin yapılmaması eylemi sona erdirilmiştir. Vatandaşlık kurulları ile ilgili önümüzdeki günlerde yapılacak görüşmeler sonucu tekrar değerlendirmelerde bulunacağız.”
Benzer haberler
Featured
İran basını "İsrail'in Lübnan'a saldırıları devam ederse Hürmüz Boğazı açılmayacak"
Motul 2026 ROK Cup Karting Şampiyonası 4.yarışları yapıldı
Los Angeles'ta günlerdir süren depo yangını nedeniyle "Acil durum" ilan edildi
Sakallı "Büyük gurur yaşadık"
Ataoğlu “İskele yapımında son aşamaya gelindi”
Yurt dışından futbolcular yeni sezona ülkemizde düzenlenen MET Camp 26 Northern Cyprus kampı ile hazırlandı
YKS soru kitapçıkları ve cevap anahtarları ÖSYM'nin internet sitesinden erişime açıldı
Hasipoğlu ve Harmancı özel gereksinimli bireylerin aileleriyle bir araya geldi
BM’nin çözüm planı hazırlığında olduğu iddiası



