"Saatlerce denizde bekleyen yolcuların tahliyelerine başladık"

Voice Kıbrıs Haber
Mağusa Limanı’nda sendikaların ek mesaiye kalmama eylemi kaldırıldı.
Konuyla ilgili olarak BRT’ye açıklama yapan Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, bir süredir ek mesaiye kalmama eylemi yapan sendikaların, Maliye Bakanı’ndan yarın ek mesailerinin bir kısmını vereceği yönünde söz almasıyla; eylemlerini kaldırdıklarını söyledi.
Bakan Arıklı konuya ilişkin olarak sosyal medya hesabından şu açıklamayı yaptı;
“Saatlerce denizde bekleyen yolcu gemilerini nihayet rıhtıma aldık ve yolcuların tahliyelerine başladık. Hasta yolcuları ise ambulansla hastahaneye sevk ettik…Elimizde olmayan sebeplerle denizde mahsur bıraktığımız değerli yolcularımızdan devletim ve halkım adına özür diler, meselenin çözümüne katkı koyan sendikacılar dahil herkese teşekkür ederim.”
Benzer haberler
Featured
İran basını "İsrail'in Lübnan'a saldırıları devam ederse Hürmüz Boğazı açılmayacak"
Motul 2026 ROK Cup Karting Şampiyonası 4.yarışları yapıldı
Los Angeles'ta günlerdir süren depo yangını nedeniyle "Acil durum" ilan edildi
Sakallı "Büyük gurur yaşadık"
Ataoğlu “İskele yapımında son aşamaya gelindi”
Yurt dışından futbolcular yeni sezona ülkemizde düzenlenen MET Camp 26 Northern Cyprus kampı ile hazırlandı
YKS soru kitapçıkları ve cevap anahtarları ÖSYM'nin internet sitesinden erişime açıldı
Hasipoğlu ve Harmancı özel gereksinimli bireylerin aileleriyle bir araya geldi
BM’nin çözüm planı hazırlığında olduğu iddiası



