Rusya'dan Telegram ve Apple’a ceza!
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Rusya'da, Telegram ve Apple’a yasaklı bazı içeriklere erişimi engellemediği gerekçesiyle toplam 38,5 milyon ruble (yaklaşık 474 bin dolar) ceza verildi.
Telegram ve Apple aleyhine açılan davalar başkent Moskova'da görüldü. Söz konusu platformlardaki yasaklı içerikler kaldırılmadığı için yasalara uyulmadığına kanaat getiren mahkeme, Telegram’ın 35 milyon ruble, Apple’ın da 3,5 milyon ruble para cezası ödemesine hükmetti. Ülkede Google, Instagram, TikTok ve Facebook gibi çeşitli yabancı platformlara da daha önce benzer gerekçeyle para cezaları verilmişti. Öte yandan, yasaları ihlal ettiği gerekçesiyle Telegram’ın yakında Rusya’da tümüyle engellenebileceği belirtiliyor.Benzer haberler
Dünya
Almanya'da 40 dereceyi aşması beklenen sıcaklıklar nedeniyle bazı bölgeler için uyarı yayımlandı
Avrupa, son 30 yılda dünya genelinde "en hızlı ısınmanın" yaşandığı bölge oldu
Paris'te aşırı sıcaklar nedeniyle kamusal alanda alkol yasağı başlıyor
Kanada'da yangın söndürme uçağının düşmesi sonucu 3 kişi öldü
Avrupa'da rekor sıcaklıklar can alıyor: Ölü sayısı yüzleri buldu
Havada can pazarı: Yolcular kriz geçiren pilotu koltuğa bağladı
Zelenski'den Rusya'ya karşı 40 günlük operasyon talimatı
Milyonlarca yılın sırrı çözüldü: Dünya’nın ilk kıtalarını asteroitler engellemiş
Tesla’ya bir otopilot davası daha: Texas’taki kazaya çifte soruşturma



