Rum öğretmenlerden yürüyüş
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Rum öğretmenlerin, bugün saat 18:00’de, Kıbrıs Cumhuriyeti Başkanlık Sarayı’na yürüyecekleri belirtildi.
Alithia gazetesi ve diğer gazeteler, Kıbrıs'ın güneyinde bir süreden beridir öğretmen sendikaları ile hükümet arasında var olan anlaşmazlıklara bağlı olarak, OELMEK, POED ve OELTEK öğretmen sendikalarının, PASİDİ binasından başlayarak Kıbrıs Cumhuriyeti Başkanlık Sarayı’nda son bulacak olan protesto yürüyüşü gerçekleştireceğini yazdılar. Habere göre öğretmenler, yürüyüşü, üzerlerinde de yazacak olan “devlet okulunun feshedilmesine hayır” sloganıyla gerçekleştirecek. Gazete, öğretmenlerin, 3 Eylül’de normal olarak okullarına gideceğini ancak 5 Eylül’de grevleri ileriye götürüp götürmeyecekleri konusunda karara varacaklarını da yazdı. Kaynak: TAKBenzer haberler
Featured
Borsa günü yüzde 0,10 değer kazanarak tamamladı
KIB-TEK Lefke Hizmet Binası için yapım sözleşmesi imzalandı
Alas "Hükümet ülkeyi alanda çökertti"
ECB "Euro Bölgesi'nde tüketicilerin kısa vadeli enflasyon beklentileri geriledi"
Atandan UBP ve CTP'ye "Aday bulmakta sıkıntı mı yaşadınız?"
Kadir İnanır hayatını kaybetti
Kıbrıslı Yazar Fulya Adalıer Canbolat'tan iki kitap…
İncirli “Naci Talat’ın mirası akılla, örgütle ve kesintisiz mücadeleyle ilerleyecek”
Meteoroloji Dairesi en son hava durumu tahminlerini açıkladı!



