RMMO'da kıyafet polemiği...
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Rum Milli Muhafız Ordusu (RMMO) askerleri, gece nöbetlerinde yazlık giysileriyle kalmaktan şikayet ederken, Rum Savunma Bakanı Hristoforos Fokaidis ise RMMO’da zaten yazlık-kışlık üniforması olmadığını açıkladı.
Fileleftheros “Muhafızlar, Sabredin ve Kolları İndirin…. Gece Nöbetlerinde Neden Kışlık Kıyafetsiz Kaldıkları İçin Protesto Ediyorlar” başlıklı haberinde, son zamanlarda hava şartlarının değiştiğini ve bazı RMMO askerlerinin nöbet tutarken üşüdüğünü yazdı. Gazete, Kasım ayına yaklaşılmasına rağmen askerlere ceket, yağmurluk ve kazak dağıtılmadığı için RMMO askerlerinin gece nöbetlerinde kısa kollu üniformalarıyla kaldıklarını yazdı. Gazete, askerlere adı geçen kıyafetler dağıtılmazken, 1 Ekim resmi geçidi için binlerce Euro harcanarak üniforma ve bot tedarik edildiği yönünde şikayet aldıklarını yazdı. Habere göre, şikayetlerin iletildiği Savunma Bakanı, dağlarda ve yüksek kesimlerde görev yapanlara dağıtılan kışlıkların (ceket, yağmurluk ve kazak) kentler ve daha alçak kesimlerde görev yapanlara da dağıtılacağını söyledi. Fokaidis, “Yazlık ve kışlık üniforma yok. Yazın katlanan kollar hava sıcaklığının düştüğü kış döneminde de indiriliyor” dedi. Üniformalarla ilgili değişimin, 1 Kasım itibarıyla emirle uygulanacağını ve kışlık kıyafet dağıtımının Ekim sonuna kadar tamamlanacağını kaydeden Fokaidis “Soğuksa, üniformasının kollarını belirlenen tarihten önce indiren askere ceza verilmez” ifadesini kullandı.Benzer haberler
Featured
KAMUSEN “Sözleşmeli personel iş güvencesi talep ediyor"
Doğanköy ve Kumyalı-Karpaz ana yolunda yangın!
Kanatlı “Limanlarda açılan münhal sayısı yetersiz”
Yoldan çıkan tır devrildi, sürücü yaralandı!
Büsküvütçü "Halk sağlığı telafisi imkansız bir sürece girdi"
Golf oynadığı sırada hayatını kaybeden şahsın ölüm nedeni açıklandı!
Güney Kıbrıs’ta konut fiyatlarında artış
Ayşe Öztabay "Bu toplumun en büyük sorunu güvensizliktir"
Güney'de Türk mallarıyla ilgili denetim artırıldı



