Ramil Guliyev: Çıtayı çok yükseğe koyduk
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Dünya şampiyonu Milli atlet Ramil Guliyev, "Çıtayı çok yükseğe koyduk. Onun için daha iyi çalışmamız gerekiyor" dedi.
Türk atletizm tarihinin ilk dünya şampiyonu Ramil Guliyev, açıklamalarda bulundu. Yoğun bir şekilde çalışmalara devam ettiğini dile getiren Ramil Guliyev, "Mayıs ayında sezonu açacağız İlk yarışımız Shanghai Diamond Dick'te mücadele edeceğiz. İyi bir başlangıç yapıp sezona devam edeceğiz. Herşey yolunda ve iyi gidiyor. Bu sezon ya bir sürpriz olacak ya da hiçbir şey olmayacak" dedi.
"ÜNVANI KORUMAK VE DAHA İYİ DERECELER İLE ÜLKEYE DÖNMEK İSTİYORUM"
Avrupa şampiyonasının bu seneki en enemli organizasyon olduğunu ifade eden Guliyev, "2019'da dünya şampiyonası var o unvanı korumak için hazırlanacağız. Bir de 2020'de olimpiyatlar olacak. Bu böyle devam edecek, 3 yıllık bir programımız var. İnşallah Avrupa şampiyonası ile iyi başlarız. Dünya şampiyonasından sonra çıtayı çok yükseğe koyduk. Onun için daha iyi çalışmamız gerekiyor ve daha iyi dereceler ile ülkeye dönmek istiyorum. Çalışmalar çok ağır gidiyor ama yapacak bir şey yok çalışmamız gerekiyor. İnşallah daha büyük dereceler için daha fazla çalışmamız gerekiyor. Biz de çalışıyoruz şu an antrenmanlarda elimden geleni yapıyorum" diye konuştu.
Rekorun bu yıl mı gelecek yıl mı olacağı sorulan Ramil Guliyev, rekorları her sene deneyeceklerini sözlerine ekledi.
Benzer haberler
Spor
Erenköy-Karpaz Belediyesinden plajda “Yaz’a Enerji Kat”etkinlikleri…
2026 FIFA Dünya Kupası'nda 3,6 milyon taraftarla rekor kırıldı
“Doğaya Dokun, İz Bırakma” etkinliği gerçekleştirildi
U20 Türkiye Şampiyonası’nın ikinci gününde atletlerimiz güzel sonuçlara imza attı
KKTC'li genç atletler U20 Türkiye Şampiyonası'nın ilk gününde önemli başarılar elde etti
‘6 Km Gece Koşusu’ 4 Temmuz’da yapılıyor
Albacore Avı Müsabakası 2026 için geri sayım başladı
Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu!
Dünya Yoga Günü Antik Liman'da renkli görüntülere sahne oldu



