Posta Dairesi Müdürü Tabak görevinden alındı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanlığı'na bağlı Posta Dairesi Müdürü Sövüda Tabak, görevinden alındı.
Başbakanlık Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nden yapılan açıklamaya göre, görevden alma bugünden itibaren geçerli olacak. (TAK)Benzer haberler
Featured
Yapay zekalı gözlüklerle kopya dönemi: Asya'da sınav güvenliği tehdit altında
Küresel piyasalar önümüzdeki hafta ABD'de açıklanacak istihdam verilerine odaklandı
Bazı bölgelere 3 saat elektrik verilemeyecek
Trafik denetimleri: 33 araç trafikten men edildi ve bir sürücü de tutuklandı
Nalbantoğlu Hastanesi’nde bir ilk daha
Ataoğlu ile Arıklı, Ankara’da Güngör çöplüğü, bilet fiyatları, Ercan ve karayollarındaki projelerle ilgili görüşmeler yaptı
Hukuk Komitesi, Seçim Yasa Tasarısı’nı Genel Kurul gündemine sevk etti
Candan’dan AKPA’da taraflara Guterres’e yardımcı olma çağrısı
Venezuela'da depremlerin bilançosu ağırlaşıyor, 50 bin kişi kayıp!



