Pentagon, Amerikan askerlerine Covid-19 aşısı zorunluluğu getiriyor
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
ABD Savunma Bakanlığı (Pentagon), Amerikan askerlerinin yeni tip corona virüse (Covid-19) karşı aşılanmasını zorunlu kılacak. ABD Başkanı Joe Biden, Pentagon'un bu kararına tam destek verdiğini açıkladı.
BIDEN'DAN TAM DESTEK
ABD Başkanı Biden, yazılı bir açıklama yaparak Savunma Bakanı Lloyd Austin'in söz konusu kararından memnuniyet duyduğunu belirtti.
Biden, açıklamasında, "Bakan Austin'in, en geç eylül ortasına kadar Covid-19 aşısını askerlerimiz için zorunlu aşılar listesine alma yönündeki kuvvetlerimize gönderdiği mesajına güçlü şekilde destek veriyorum." ifadesini kullandı.
Özellikle Delta varyantına karşı askerlerin aşı olmasının son derece önemli olduğunu vurgulayan Biden, salgından kurtulabilmek için sadece askerlerin değil tüm vatandaşların bir an önce aşı olması gerektiğini belirtti.
ABD Savunma Bakanı Austin, birliklere gönderdiği mesajında en geç eylül ayı ortasına kadar Kovid-19 aşısının askerler için zorunlu hale getirileceğini açıklamıştı. NTV
Özellikle Delta varyantına karşı askerlerin aşı olmasının son derece önemli olduğunu vurgulayan Biden, salgından kurtulabilmek için sadece askerlerin değil tüm vatandaşların bir an önce aşı olması gerektiğini belirtti.
ABD Savunma Bakanı Austin, birliklere gönderdiği mesajında en geç eylül ayı ortasına kadar Kovid-19 aşısının askerler için zorunlu hale getirileceğini açıklamıştı. NTV
Benzer haberler
Dünya
ABD, Ben Gurion Havalimanı'ndaki uçaklarını azaltmaya başladı
Trump "UAEA denetçileri uygun zamanda İran'da göreve başlayacak"
İngiltere’de yapay zeka avukatıyla kazanılan ilk dava tarihe geçti
ABD-İran arasında nükleer denetim ve Hürmüz Boğazı gerilimi
Fransa, tarihinin en sıcak gününü geçirdi
Meloni "Trump ile olan tartışmayı körüklemek niyetinde değilim"
DSÖ açıkladı "Kongo’daki Ebola salgını yayılmaya devam ediyor"
Londra'da aşırı sıcak hava ve yağış raylı ulaşımı felç etti
Trump'tan "İran uygun davranmazsa gerekeni yaparım" uyarısı



