Pandemi doktoru Derlen Özgeç Ruso’nun koronavirüs testi pozitif

Voice Kıbrıs Haber
Pandemi Hastanesi’nde görev yapan Göğüs Hastalıkları Uzmanı Dr. Derlen Özgeç Ruso’nun COVID-19 testi pozitif çıktı.
Ruso sosyal medya üzerinden paylaşımda bulunarak "Sars-cov 2 PCR testim benim de dün itibariye pozitif geldi" dedi.
Ruso'nun paylaşımı şu şekilde:
"Sars-cov 2 PCR testim benim de dün itibariye pozitif geldi. Tam doz aşılıydım ve şuan aktif semptomlarım var. Arayan, soran ve cevaplayamadığım telefonlar üzerine şuan için iyiyim ve sürecin böyle devam etmesini diliyorum. Süreci izleyip göreceğiz. Ama biliyoruz ki aşılar hayat kurtarır. Ancak sizi dokunulmaz kılmaz. O nedenle defalarca söylediğimiz korunma önlemleri önemli. Bizler risk altında çalışıyoruz ve bu ülkede risk altında çalışmanızın herhangi bir kıymeti yoktur. Yaklaşık 2 yıldır devam eden bu mücadelede sanırım bizler çok yorulduk ve yıprandık. Çalışma koşulları iyileştirilmediği sürece hata yapmaya açık olacağız. Bu ülkedeki başıboş düzen, denetimsizlik ve rehavet ürkütücüdür. Hal böyleyken mevcut düzende, pandemide çalışmak pek de kolay olmamaktadır. Dilerim daha insani koşullarda çalışabileceğimiz, kendi hayatlarımızı hiçe saymak uğruna yürüdüğümüz bu yolda bundan sonraki süreçte kimsenin canı yanmasın."
Voice Kıbrıs Haber
Benzer haberler
Featured
Europol toplantıları Güney Kıbrıs’ta yapılıyor
Filipinler'de liseye düzenlenen silahlı saldırıda 3 öğrenci öldü
Güney'de yenilenebilir enerji kaynaklarınca üretilen elektriğin depolanması için ilk imzalar atılıyor
İngiltere Başbakanı Starmer istifa etti
Avustralya tarihinin en büyük uyuşturucu operasyonu: 2,7 ton kokain ele geçirildi
Atletler Eskişehir’de yarışacak
Brent petrolün varil fiyatı haftaya 78,43 dolardan başladı
BM'den El Nino uyarısı “Etkileri sert olacak, daha uzağa yayılacak”
‘1. Paddle Fest Kıbrıs’ üç farklı etkinlikle Antis’te yapılacak



