Özçınar, Güzelyurt halkına teşekkür etti
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Seçim sonuçlarının açıklanmasıyla birlikte 6. Kez Güzelyurt Belediye Başkanlığına seçilen Mahmut Özçınar, Güzelyurt halkına teşekkür etti.
Seçim sonuçlarının açıklanmasıyla birlikte 6. Kez Güzelyurt Belediye Başkanlığına seçilen Mahmut Özçınar, UBP Güzelyurt Parti Binası Önünde davul zurnayla karşılandı. Sevincini partilileriyle ve Güzelyurt halkıyla paylaşan Özçınar, Güzelyurt halkına teşekkür etti. Burada vatandaşlara seslenen Özçınar, Güzelyurt’un daha güzel günlere kavuşması için hizmete devam etme sözü verdi. Özçınar, seçim sonuçlarının hayırlı olmasını dileyerek, tüm Güzelyurt halkını kucaklayarak çalışmalarına devam edeceğini söyledi. Her zaman Güzelyurt’un kazanması için çalıştığını vurgulayan Özçınar, 6. Kez kendisini Belediye Başkanlığı makamına taşıyan herkese teşekkür etti. Kaynak:BRTKBenzer haberler
Featured
Üstel “Polisimizin bekleyen özlük sorunlarını ortadan kaldırıyor, tarihi reform paketini hayata geçiriyoruz”
Çavuşoğlu "Kıvılcımlar ışık saçmaya başladı”
Talat "Memleket veri özürlü bir hale geldi"
Hasipoğlu "İktidar ve muhalefet tek ses olmalı"
Amcaoğlu “Gençlik ve Spor Bakanlığı kurulmalıdır. Yoksa hizmette eksik kalırsınız”
Özuslu “7 yıldır hükümettesiniz. Neden Gençlik ve Spor Bakanlığı kurmadınız?”
Şahali "Yaşanan gecikme anomalilğin bir diğer nişanesi”
Nöbetçi eczaneler (23 Haziran 2026)
Samtay Vakfı Lefke Kütüphanesi’nde yaz boyunca çocuklara yönelik atölye çalışmaları düzenlenecek



