Okullardaki pozitifleşme oranı yüzde 0,12
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Milli Eğitim Bakanlığı, 62 öğrenci ve 12 öğretmenin Covid-19 testinin pozitif çıktığını açıkladı.
Milli Eğitim Bakanlığı okul idarelerinden gelen bilgiler doğrultusunda okullardaki güncel vaka sayılarını duyurdu.
6 Mayıs verilerine göre, İlköğretim Dairesi’ne bağlı okullardaki 11 öğrenci, 3 öğretmen, Genel Ortaöğretim Dairesi’nde bağlı okullarda 41 öğrenci, 5 öğretmen pozitif, 5 öğrenci de temaslı oldu.
Mesleki Teknik Öğretim Dairesi’ne bağlı okullarda 10 öğrenci, 4 öğretmen pozitif olurken, toplamda 62 öğrenci, 12 öğretmen pozitif, 5 öğrencinin ise temaslı olduğu belirtildi.
59 bin öğrenci, öğretmen ve personel sayısına göre okullarda Covid-19’a bağlı pozitifleşme oranı yüzde 0,12 olarak açıklandı.
Benzer haberler
Coronavirüs
Güney Kıbrıs'ta da karantina zorunluluğu kaldırıldı
Son iki haftada 58 pozitif vakaya rastlandı
Güney Kıbrıs’ta 19 yaşındaki genç Covid-19 nedeniyle yaşamını yitirdi
"Covid-19'un endemiye dönüştüğüne dair bilimsel çalışmalar var”
Güneyde Covid-19 4 can daha aldı!
Son iki haftada 1 kişi covid-19 nedeniyle hayatını kaybetti
Güneyde 4 kişi daha hayatını kaybetti!
Bir haftada 6 ölüm, bin 281 yeni vaka
Güneyde bir haftada Covid-19 kaynaklı 5 ölüm



