Oğuz, Somali Tarım Bakanı ile görüştü
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanı Dursun Oğuz, Somali Tarım Bakanı Said Hussein Lid ile görüştü.
Görüşmede bakanlık yetkilileri ve Somali’nin Ankara Büyükelçisi Abdullahi Mohammed de hazır bulundu.
Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, Bakan Oğuz, Somali’nin Kuzey Kıbrıs’tan uzak olduğunu ancak bu ülkeyi yakından takip ettiklerini söyledi. Bakan Oğuz, iki ülkenin uygun olması halinde tarım alanında iş birliği yapma arzusunu da dile getirdi.
Somali Tarım Bakanı Lid de, Kuzey Kıbrıs’ta bulunmaktan dolayı duyduğu memnuniyeti ifade etti. Bakan Lid, Oğuz’la Somali’deki tarım sektörüyle ile ilgili bilgileri paylaştı.
(TAK)
Benzer haberler
Featured
Kanada'da yangın söndürme uçağının düşmesi sonucu 3 kişi öldü
Öztürkler “KKTC’nin Türk dünyasındaki temsili daha da güçlenmeli”
Diagne, BM Güvenlik Konseyi öncesi diplomatları bilgilendirdi
Borsa güne yatay seyirle başladı
Hukuk Komitesi’nde beş yasa tasarısı görüşüldü
Denizcilik ve Kabotaj Bayramı törenlerle kutlanacak
Avrupa'da rekor sıcaklıklar can alıyor: Ölü sayısı yüzleri buldu
Altın fiyatları düştü, yatırımcının kafası karıştı
Havada can pazarı: Yolcular kriz geçiren pilotu koltuğa bağladı



