Odun kestiği sırada 2 yerinden yaralandı!
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Değirmenlik'te dün saat 10.30 sıralarında ağaç kesme makinesiyle odun kesen şahıs 2 yerinden yaralandı.
Polis Basın Subaylığı'ndan yapılan açıklama şu şekilde: "Dün saat 10:30 sıralarında, Değirmenlik’de sakin Mahir DERECİ (E-53) kendisine ait ağıl önünde ağaç kesme makinesi ile odun kestiği sırada, makinenin hakimiyetini kaybetmesi sonucu sol diz kapağı ile kasık kısmından yaralanmıştır. Adı edilen kaldırıldığı Lefkoşa Dr Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesinde yapılan tedavisinin ardından müşahede altına alınmıştır. Soruşturma devam etmektedir." Voice of the Island / PGMBenzer haberler
Featured
TDP “364 bin kişilik veri sızıntısı iddiası tüm boyutlarıyla araştırılmalı”
Çatalköy-Esentepe Belediyesi yaz atölyeleri başladı
Çalışma Bakanlığı “Siber saldırıda herhangi bir veri kaybı veya veri sızıntısı yaşanmadı”
Hava sıcaklığı 37 dereceye kadar yükselecek!
Türkiye'de diri fay sayısı yeni veriler ışığında 700'e yükseldi
Kıbrıs Rum Ulusal Konsey toplantısı gerçekleşti
Meclis Genel Kurulu'nda üç yasa tasarısı kabul edildi
Nöbetçi eczaneler (22 Haziran 2026)
Solyalı “Gençlerin barınma sorununun siyasi rant uğruna kullanıldığını defalarca gördük”



