Ödenmemiş bakiyesi bulunanların elektriği kesilecek
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıb-Tek Bilgi İşlem Şube Amirliği, Eylül devresi faturaları dışında ve 469 TL üzeri ödenmemiş bakiyesi bulunan özel ve tüzel tüm tüketicilerin elektrik enerjilerinin Pazartesi günü kesileceğini duyurdu.
Kıb-Tek Bilgi İşlem Şube Amirliği Sistem Yöneticisi Mustafa Harutoğlu tarafından yapılan açıklamada, “6 Eylül Pazartesi Günü, Eylül devresi faturaları dışında ve 469 TL üzeri ödenmemiş bakiyesi bulunan özel ve tüzel tüm tüketicilerimizin elektrik enerjileri kesilecektir. Herhangi bir mağduriyet yaşanmaması adına açık bakiyelerin kapatılmasını saygılarımızla rica ederiz” denildi.
Voice Kıbrıs Haber/TAK
Benzer haberler
Featured
Hollanda'da sıcak hava dalgası sebebiyle 8 bölgede "kırmızı kod" uyarısı verildi
Savaşan "Güçlü ve sürdürülebilir bir sağlık sistemi için çalışmalar kararlılıkla sürdürülecek"
Döviz piyasalarında günün son rakamları (26 Haziran 2026)
Pekin'in en yüksek gökdelenine küçük uçak çarptı
TDP "Böbrek nakli hastalarının ilaç temininde risk oluşmamalı"
“Yarım Kalan Bir Tuvalden – II” sergisinden elde edilen gelir Çocuk Onkoloji Servisi’ne bağışlandı
Çavuşoğlu "İnsanlık, tarihin en hızlı teknolojik dönüşüm süreçlerinden birini yaşıyor"
Erenköy-Karpaz Belediyesinden plajda “Yaz’a Enerji Kat”etkinlikleri…
Sağlık Hizmetleri Dairesi Yasa Tasarısı Genel Kurul’un gündemine sevk edildi



