New York'ta "silahını getirene 500 dolar" kampanyası
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
ABD'nin New York eyaletinde, silahsızlanmayı özendirmek amacıyla başlatılan kampanyada silahını yetkililere teslim edenlere 500 dolara kadar ödeme yapıldı.
Brooklyn Bölge Savcısı Eric Gonzales ve New York Polis Teşkilatının (NYPD) desteklediği kampanyada, ateşli silahını teslim eden herkese, silahın türüne göre 50 ila 500 dolar ödeniyor. Gonzales, kampanyaya ilişkin "Sokaklardan silahları toplamak ortak bir sorumluluktur ve silahları geri alma etkinliği, mahallelerimizdeki silahlı şiddeti azaltmaya yönelik kapsamlı stratejinin bir parçasıdır." açıklamasında bulundu. Kampanyanın başarıya ulaşmasını umduğunu belirten Gonzales, "Evinde ateşli silah bulunduran herkesi bu fırsattan yararlanmaya ve önemli miktarda para kazanmaya davet ediyorum." ifadesini kullandı. NYPD Komiseri Keechant Sewell ise "Şehrimizde silahlı şiddeti azaltmanın en etkili yolu, sokaklarımızdaki silah sayısını azaltmaktır." dedi. Silahını getiren herkese, kimlik ve soru sorulmaksızın 50, 150 ve 500 dolarlık hediye kartları takdim edildi. Silahını teslim eden ilk 25 kişiye, ilanda belirtildiği gibi iPad tablet bilgisayar hediye edildi.
Benzer haberler
Dünya
Avrupa artan aşırı hava olayları nedeniyle seyahat için riskli bölge haline geliyor
Japonya'da yaklaşan iki tayfun nedeniyle şiddetli yağış uyarısı yapıldı
Venezuela'daki depremlerde can kaybı 164'e yükseldi
Filipinler'de lise saldırısının şüphelisinin oynadığı iddia edilen video oyun “Gorebox” yasaklandı
Son 24 saatte dünyada 4 büyük deprem oldu
Bağırış çağırış kavga ettiler: ABD Senatosu'nda İran oturumu
Venezuela'daki depremlerde 32 kişi öldü, 700'den fazla kişi yaralandı
Filipinler'de okul saldırısı sonrası şiddet içerikli video oyununa yasak
Avrupa'da tarihi sıcak dalgası: Fransa, İngiltere ve İspanya'da rekor sıcaklıklar kaydedildi



