Narenciyeciler cumartesi toplanıyor
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Türk Narenciye Üreticileri Birliği ile birliğin davetlisi olarak ülkeye gelecek Akdeniz Yaş Meyve Sebze İhracatçılar Birliği yetkilileri, 18 Ocak Cumartesi üreticilere yönelik toplantı düzenliyor.
Birlikten yapılan yazılı açıklamaya göre, toplantı Güzelyurt'taki birlik lokalinde saat 11.00’de başlayacak. Toplantının, narenciye sektörünün sorunlarını, içinde bulunduğu çıkmazdan kurtulması için çözüm önerilerinin konuşulması için değerli bir fırsat olduğu kaydedilerek tüm üreticiler davet edildi. (TAK)Benzer haberler
Featured
Operanın Genç Yetenekleri Bellapais Manastırı'nda konser verdi
Müzakerelerin Crans Montana’da kaldığı yerden yeniden başlaması yönündeki açıklamalar yeni tartışmalara neden oldu
Üstel “UBP ilk seçimde eser ve hizmet siyasetini tüm beldelerle de buluşturacak”
Gençlik Fotoğraf Sergisi Bedesten'de ziyarete açıldı
İsrail'in onay vermemesi nedeniyle Gazze'deki hastaların tedavi için yurt dışına çıkışı iptal edildi
BM Genel sekreterinin TC-AB ilişkilerini Kıbrıs sorununda sağlanacak ilerlemeye bağlama girişimi zorlayıcı iddiası
KTTB tıp ve diş hekimliği uzmanlık belgelerini onaylamama kararı aldı
Aytan Tosun,yağlı direkten bayrağı almayı başardı
Medya Başarı ve Teşvik Ödülleri açıklandı



