Narenciye sektörü ve bölgenin sorunları görüşüldü
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanı Dursun Oğuz, Kıbrıs Türk Narenciye Üreticileri Birliği Başkanı Ali Alioğlu ve Güzelyurt bölgesindeki muhtarları kabul etti.
Bakanlıktan verilen bilgiye göre görüşmede, narenciye üretimi ile ilgili sorunlar, sektörün talepleri ve bölge sorunları konuşuldu. (TAK)Benzer haberler
Featured
Operanın Genç Yetenekleri Bellapais Manastırı'nda konser verdi
Müzakerelerin Crans Montana’da kaldığı yerden yeniden başlaması yönündeki açıklamalar yeni tartışmalara neden oldu
Üstel “UBP ilk seçimde eser ve hizmet siyasetini tüm beldelerle de buluşturacak”
Gençlik Fotoğraf Sergisi Bedesten'de ziyarete açıldı
İsrail'in onay vermemesi nedeniyle Gazze'deki hastaların tedavi için yurt dışına çıkışı iptal edildi
BM Genel sekreterinin TC-AB ilişkilerini Kıbrıs sorununda sağlanacak ilerlemeye bağlama girişimi zorlayıcı iddiası
KTTB tıp ve diş hekimliği uzmanlık belgelerini onaylamama kararı aldı
Aytan Tosun,yağlı direkten bayrağı almayı başardı
Medya Başarı ve Teşvik Ödülleri açıklandı



