Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nde dün sabah Covid-19 teşhisi için PCR testine gelen kalabalık, saatlerce sırada bekledi, Ayaktan Tanı ve Tedavi Merkezi önünde kalabalık kuyruk oluşturdu.

Covid19 PCR test yapmak için giden Mine Balman sosyal medya hesabından durumla ilgili paylaşımda bulundu. Balman'ın paylaşımı şu şekilde: “Sosyal mesafe yok, hastanede jel yok, kayıt yapan iki personel, örnek alan tek bir hemşire var. Hava sıcak, kapalı alanda insanlar üst üste sıra bekler. 21 Temmuz’dan önce test yenileme istendiğine göre, çalışanların Cumartesi’ni tercih edeceği belliyken (önceden Sağlık Bakanlığı’na kayıt yaptırıldı) çok mu zordu bu insanları süründürmeden ve sağlık kurallarını uygulayarak bir organizasyon yapmak!?! Resmen emekçiyi, eğitim göreni ve sağlık hizmeti alanı evire çevire cezalandırıyorlar!”