Nahit Öncü hastaneye kaldırıldı

Voice Kıbrıs Haber
Ulusal Birlik partisi (UBP) Genel Başkanı ve Başbakan Ünal Üstel, geçirdiği ani rahatsızlık nedeniyle Gazimağusa Devlet Hastanesi’nde müşahede altına alınan partinin Gazimağusa İlçe Başkanı Nahit Öncü’yü hastanede ziyaret etti. UBP’den yapılan açıklamaya göre, hastanede Nahit Öncü için gerekli tedavi uygulanmaya başlandı. Ünal Üstel ve ziyaret sırasında kendisine eşlik eden UBP Genel Sekreteri, Gazimağusa Milletvekili Oğuzhan Hasipoğlu, Nahit Öncü ile geçmiş olsun dileklerini paylaştı. Nahit Öncü ile kısa süre görüşen Başbakan Üstel, ardından doktorlardan sağlık durumu ile ilgili bilgi aldı. Alınan ilk bilgiler doğrultusunda, UBP Gazimağusa İlçe Başkanı Nahit Öncü’nün sağlık durumunun gayet iyi olduğu belirtildi. Üstel ve Hasipoğlu’nun yanısıra , Sağlık Bakanı Hakan Dinçyürek’in de, Nahit Öncü’nün sağlık durumu ile ilgili gelişmeleri yakından takip ettiği kaydedildi.
Benzer haberler
Featured
Belediye Birliği, Avrupa Parlamentosu’nda toplantıya katıldı
Venezuela'daki depremlerde 32 kişi öldü, 700'den fazla kişi yaralandı
OpenAI ilk özel yapay zeka çipini duyurdu: ChatGPT artık daha verimli çalışacak
Girne Belediyesi Oda Tiyatrosu “Gençlik Sahnesi” kurs kayıtlar uzatıldı
Filipinler'de okul saldırısı sonrası şiddet içerikli video oyununa yasak
Avrupa'da tarihi sıcak dalgası: Fransa, İngiltere ve İspanya'da rekor sıcaklıklar kaydedildi
Altın fiyatları dengelenmeye çalışıyor
Fransa'da tarihi sıcaklık ve klima kullanımı siyasi tartışma başlattı
Küresel petrol fiyatları ABD-İran savaşı öncesindeki en düşük seviyeye geriledi



