Nadal sezonu kapattı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Profesyonel Tenisçiler Birliği (ATP) Finalleri'nde mücadele eden dünya 1 numarası Rafael Nadal, sakatlığı sebebiyle turnuvadan çekildiğini ve sezonu kapattığını açıkladı.
Turnuvanın sosyal paylaşım sitesi Twitter hesabından yapılan açıklamada, Belçikalı 7 numaralı seribaşı David Goffin'e 2-1 yenilen Nadal'ın, maç sırasında nükseden sakatlığı sebebiyle organizasyondan çekildiği belirtildi.
Dizindeki soruna rağmen mücadeleye devam ettiğini belirten Nadal, "Böyle bir sakatlığa rağmen iki buçuk saat kortta kalarak maçı tamamlayabilmem dahi büyük başarıydı. Artık turnuvada yokum ve benim için sezon kapandı. Oynamaya hazır değilim." ifadelerini kullandı.
Katıldığı 13 ATP Finalleri'nin 6'sından sakatlığı gerekçesiyle çekilmek zorunda kalan Nadal'ın yerine İspanyol Pablo Carreno Busta turnuvada mücadele edecek.
Benzer haberler
Spor
Erenköy-Karpaz Belediyesinden plajda “Yaz’a Enerji Kat”etkinlikleri…
2026 FIFA Dünya Kupası'nda 3,6 milyon taraftarla rekor kırıldı
“Doğaya Dokun, İz Bırakma” etkinliği gerçekleştirildi
U20 Türkiye Şampiyonası’nın ikinci gününde atletlerimiz güzel sonuçlara imza attı
KKTC'li genç atletler U20 Türkiye Şampiyonası'nın ilk gününde önemli başarılar elde etti
‘6 Km Gece Koşusu’ 4 Temmuz’da yapılıyor
Albacore Avı Müsabakası 2026 için geri sayım başladı
Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu!
Dünya Yoga Günü Antik Liman'da renkli görüntülere sahne oldu



