Mutfak çalışanlarına hijyen eğitimi verildi

Voice Kıbrıs Haber
Girne Belediyesi Sağlık Şubesi ekipleri restoran mutfaklarında çalışanlara “Genel Hijyen” eğitimi verdi.
Girne Belediyesinden verilen bilgiye göre, belediye yeni hizmet binası komisyon toplantı odasında gerçekleşen eğitime gıda işletmeleri katıldı.
Eğitim kapsamında mutfak çalışanlarına güvenli gıda üretimi, hijyen kuralları ve sağlıklı çalışma ortamının oluşturulmasına yönelik bilgiler aktarıldı. Yetkililer, bu tür eğitimlerin gıda güvenliğinin sağlanması açısından önem taşıdığına dikkat çekti.
Eğitime katılan işletmeler arasında Acıktım Cafe, Afiyetler Restoran, Ala Meyhane, Avanti Patisserie, Antakya Döner, Alim Restoran, Bandır Çorba Restoran, Best Butcher Restoran, Bedi Usta, Bella Moon ve Beyaz Restoran yer aldı.
“Genel Hijyen” eğitiminin önümüzdeki ay içerisinde yeniden düzenlenmesinin planlandığı belirtilen açıklamada, eğitime katılmak isteyen işletmelerin Girne Belediyesi Sağlık Şubesi ile iletişime geçebileceği ifade edildi.
Benzer haberler
Featured
Akansoy, “İsviçre Deneyimi ve Yeniden Birleşmiş Bir Kıbrıs İçin Perspektifler” panelinde konuşacak
Güney Kıbrıs’a yangınlardan gördüğü zarar nedeniyle 9,21 milyon euro veriliyor
Caner Gönyeli Arama Kurtarma Tatbikatı’nın deniz safhası başladı
Dimitriu “Müzakerelerin yeniden başlaması için kararlıyız”
KTMMOB ile GİKAD arasında iş birliği protokolü imzalandı
Borsa güne 0,09 yükselişle başladı
Kumyalı Sahil Etkinlik Alanı hizmete açıldı
Çavuş “Tarım sektörünün sürdürülebilir gelişimi açısından yeni pazarlara erişim önemli”
Lefke Çevre ve Ekoloji Derneği "Gerekli adımları atın"



