Milli boksör Büşra Işıldar, dünya ikincisi oldu!

Voice Kıbrıs Haber
Milli boksör Büşra Işıldar, Dünya Şampiyonası'nda 75 kiloda gümüş madalyanın sahibi oldu. İngiltere'de düzenlenen Dünya Boks Şampiyonası'nda kadınlar 75 kiloda milli sporcu Büşra Işıldar, gümüş madalya elde etti. İngiltere'nin Liverpool şehrinde gerçekleştirilen şampiyonanın son gününde Büşra 75 kilo finalinde, üç Avrupa şampiyonluğu bulunan İrlandalı boksör Aoife O'Rourke ile karşılaştı. Rakibine 5-0 yenilen milli boksör, dünya ikincisi olarak şampiyonayı tamamladı. Aoife O'Rourke ise ilk kez dünya şampiyonluğu sevinci yaşadı. AYNI YIL İKİ MADALYA Fenerbahçe Kulübünün sporcusu Büşra Işıldar, 2025 yılında dünya şampiyonalarında iki madalya kazandı. Sırbistan'da mart ayında düzenlenen Dünya Boks Şampiyonası'nda final oynayan ve gümüş madalya kazanan Büşra, İngiltere'de de gümüş madalyanın sahibi oldu.
Benzer haberler
Featured
"Mağusa Limanı: Hafızaya Davet" sergisi açılıyor
Her Daim Doğa Dostları Grubu'ndan yerel yönetimlere çağrı
Toprak Sempozyumu devam ediyor
Yapay zekalı gözlüklerle kopya dönemi: Asya'da sınav güvenliği tehdit altında
Küresel piyasalar önümüzdeki hafta ABD'de açıklanacak istihdam verilerine odaklandı
Bazı bölgelere 3 saat elektrik verilemeyecek
Trafik denetimleri: 33 araç trafikten men edildi ve bir sürücü de tutuklandı
Nalbantoğlu Hastanesi’nde bir ilk daha
Ataoğlu ile Arıklı, Ankara’da Güngör çöplüğü, bilet fiyatları, Ercan ve karayollarındaki projelerle ilgili görüşmeler yaptı



