Mike Tyson ringe geri dönüyor
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Eski ağır sıklet boks şampiyonu Mike Tyson, Roy Jones ile yapacağı gösteri maçıyla 15 yıl sonra ilk kez ringe çıkacak.
Son karşılaşmasına 2005'te çıkan 54 yaşındaki Tyson ile 2 yıldır dövüşmeyen 51 yaşındaki Jones arasındaki 8 rauntluk müsabaka, 12 Eylül'de ABD'nin Los Angeles kentindeki Dignity Health Sports Park'ta düzenlenecek.
Kariyerinde 50 galibiyet, 6 yenilgisi bulunan Tyson, 1986'da 20 yaşındayken karşılaştığı Trevor Berbick'i nakavt ederek "en genç ağır sıklet şampiyonu" olmuştu.
Dört farklı sıklette şampiyonluk kemeri kazanan Jones'un ise 66 galibiyeti ve 9 mağlubiyeti bulunuyor.
(AA)
Benzer haberler
Spor
Erenköy-Karpaz Belediyesinden plajda “Yaz’a Enerji Kat”etkinlikleri…
2026 FIFA Dünya Kupası'nda 3,6 milyon taraftarla rekor kırıldı
“Doğaya Dokun, İz Bırakma” etkinliği gerçekleştirildi
U20 Türkiye Şampiyonası’nın ikinci gününde atletlerimiz güzel sonuçlara imza attı
KKTC'li genç atletler U20 Türkiye Şampiyonası'nın ilk gününde önemli başarılar elde etti
‘6 Km Gece Koşusu’ 4 Temmuz’da yapılıyor
Albacore Avı Müsabakası 2026 için geri sayım başladı
Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu!
Dünya Yoga Günü Antik Liman'da renkli görüntülere sahne oldu



