Merkez binada yaşanan sistem arızası düzeltildi
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu merkez binasında yaşanan sistem arızası düzeltildi.
Kıb-Tek’ten verilen bilgiye göre, sistemin yeniden devreye girmesiyle Çağrı Merkezi, Telefon Santrali, tüm bölgelere bağlı vezneler, ödeme noktaları, ödeme kanalları ve sisteme bağlı birimler yeniden hizmet vermeye başladı.
Voice Kıbrıs Haber/TAK
Benzer haberler
Featured
Nazlı "Fatura halka kesilirken büyük sermaye korunuyor"
Kılınç “SAMTAY Vakfı olarak bilgiye erişimi ücretsiz kütüphanelerle yaygınlaştırıyoruz”
Operanın Genç Yetenekleri Bellapais Manastırı'nda konser verdi
Müzakerelerin Crans Montana’da kaldığı yerden yeniden başlaması yönündeki açıklamalar yeni tartışmalara neden oldu
Üstel “UBP ilk seçimde eser ve hizmet siyasetini tüm beldelerle de buluşturacak”
Gençlik Fotoğraf Sergisi Bedesten'de ziyarete açıldı
İsrail'in onay vermemesi nedeniyle Gazze'deki hastaların tedavi için yurt dışına çıkışı iptal edildi
BM Genel sekreterinin TC-AB ilişkilerini Kıbrıs sorununda sağlanacak ilerlemeye bağlama girişimi zorlayıcı iddiası
KTTB tıp ve diş hekimliği uzmanlık belgelerini onaylamama kararı aldı



