Makarios Hastanesi’nde üçüncü Kawasaki vakası
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Makarios Hastanesi’nde, Kawasaki teşhisi konulan ve de üçüncü vaka niteliğindeki bir çocuğun daha tedavi gördüğü belirtildi.
Fileleftheros gazetesi, Makarios Hastanesi’nde Kawasaki teşhisiyle tedavi gören erkek çocuğuna üç kez de koronavirüs testinin yapıldığını ancak sonuçlarının negatif çıktığını, bir dördüncü testin daha yapılacağını yazdı. Habere göre Makarios Hastanesi Pediatri Bölüm Başkanı Avraam İlia konu hakkında yaptığı açıklamada, bahse konu çocuğa, sonuçları hep negatif çıkan 3 kez koronavirüs testi yapıldığını ancak bir dördüncü testin daha yapılacağını belirtti. Çocuğun, altı günden beridir tedavi gördüğünü yüksek ateş dışında lenf düğümü iltihabı, konjonktivit, keilitis(dudak iltihabı) gibi şikayetleri bulunduğunu belirten İlia, bu durumda, çocuğun semptomları göstermesi nedeniyle “gayri resmi” Kawasaki vakasına sahip olduklarını söyledi. İlia, çocuğun kardiyoloji kontrolünden de geçeceğini belirtti. TAKBenzer haberler
Featured
Brent petrolün varil fiyatı haftaya 78,43 dolardan başladı
BM'den El Nino uyarısı “Etkileri sert olacak, daha uzağa yayılacak”
‘1. Paddle Fest Kıbrıs’ üç farklı etkinlikle Antis’te yapılacak
İsviçre'deki ABD-İran müzakerelerinin ilk turu tamamlandı
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu
Borsa güne 0,39 yükselişle başladı
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları Ve Deniz Şenliği başlıyor
Atan “Toplumsal mutabakat sağlanmadan ilerletilen her adım, kamu vicdanında karşılık bulmayacaktır”
Üredi "Sorun öğretmen yetiştirmek değil, planlama yapamamaktır"



