Mahkemelere ilk kez sözleşmeli personel alımı için münhal açıldı!

Voice Kıbrıs Haber
Mahkemeler Yasasına 2024 yılı içerisinde yapılan değişiklikle ilk kez sözleşmeli raportör alımı için yasal düzenleme getirildi. Mahkemeler Yasasında yapılan bu değişiklik üzerine KKTC`de Yüksek Mahkemede 3 raportör istihdamı için münhal ilan edildi. Münhale Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde en az 3 (üç) yıl avukat olarak görev yapmış olan veya Hukuk Fakültesini bitirmiş olup, Hukuk alanında Doktorasını tamamlayarak “Öğretim Görevlisi” olarak çalışmış olan kişiler 17 Ocak 2025 mesai bitimine kadar Yüksek Mahkeme Genel Sekreterliğine başvuruda bulunulabilecek. Münhale başvuru ile ilgili detaylı bilgiler www.mahkemeler.net sayfasından temin edilebilecek. Dünyada birçok ülkede ve uluslararası mahkemelerde Yüksek Yargı mensupları ile çalışan raportörler Yüksek Mahkemede görev yapan yargıçlara yargılama işlemlerindeki hukuki ihtilaflarla ilgili notlar hazırlamak, olguları özetlemek, mevzuat ve hukuki durum ile ilgili araştırmalar yaparak destek sağlıyor. Münhal sonrasında atanacak raportörlerin, yargı faaliyetlerine katkı sağlaması bekleniyor.
Benzer haberler
Featured
BM'ye göre Venezuela'yı vuran depremlerden 6,76 milyona kadar insan etkilenebilir
AB Komisyonu binasında alt katlarda klimalar kapatıldı: “Feodalizm gibi”
Paris'te aşırı sıcaklardan dün 109 kişi hayatını kaybetti
Erşangil “Eşitsizliğin kaldırılmasının zamanı geldi”
LTB’den Surlariçi’nde “Armando Milani”li sokak yenileme…
İHA’lar ile otoyollarda veri toplanacak
54. Geleneksel İskele Festivali başladı
İsviçre Alpleri'ndeki buzullar sıcak hava dalgası nedeniyle erken eriyor
İran "ABD’nin saldırısı mutabakatın ihlali"



