Mağusa Belediyesi protesto edildi
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Bağımsızlık Yolu Mağusa Örgütü Gazimağusa Belediyesi önünde basın açıklamasında bulundu.Örgüt adına basın açıklamasını okuyan Serap Kedi, son 5 aydır kentte yakılan çöplerden ötürü vatandaşların zehir soluduğunu söyledi .
Gazimağusalıların nefes alamaz hale geldiğini dile getiren Kedi, istisnai ve bir seferlikmis gibi yansıtılan bu durumun sistematik bir şekilde devam ettirildiğini ifade etti. Aynı süreçte belediye çalışanları tarafından bir sokak köpeğine işkence yapılarak yakalamaya çalışıldığını ileri süren Kedi, köpekte ciddi yaralanma olduğunu iddia etti. Serap, ” kamu sağlığını düşünüyorsunuz bize kasıtlı olarak çöp yangınlarıyla sömürülen dumana engel olun. Zehir solumak istemiyoruz” şeklinde konuşarak, hayvanlara da işkence edildiği taktirde belediye olduğunuzu hatırlayacağız dedi. (BRT)
Benzer haberler
Featured
İran basını "İsrail'in Lübnan'a saldırıları devam ederse Hürmüz Boğazı açılmayacak"
Motul 2026 ROK Cup Karting Şampiyonası 4.yarışları yapıldı
Los Angeles'ta günlerdir süren depo yangını nedeniyle "Acil durum" ilan edildi
Sakallı "Büyük gurur yaşadık"
Ataoğlu “İskele yapımında son aşamaya gelindi”
Yurt dışından futbolcular yeni sezona ülkemizde düzenlenen MET Camp 26 Northern Cyprus kampı ile hazırlandı
YKS soru kitapçıkları ve cevap anahtarları ÖSYM'nin internet sitesinden erişime açıldı
Hasipoğlu ve Harmancı özel gereksinimli bireylerin aileleriyle bir araya geldi
BM’nin çözüm planı hazırlığında olduğu iddiası



