Letymbiotis “Kıbrıs görüşmeleri 2017'den bu yana ilk kez olumlu yörüngede”
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Rum Hükümeti Sözcüsü Konstantinos Letymbiotis, Kıbrıs konusunda 2017'den bu yana ilk kez olumlu gelişmelerin yörüngesinde bulunulduğunu bildirdi.
Kıbrıs'la ilgili gayriresmi toplantının daha geniş bir formatta yapılan genel oturumunun sona ermesinin ardından "X" hesabından açıklamalarda bulunan Letymbiotis,"Genişletilmiş toplantının genel oturumu artık sona erdi. 2017'den bu yana ilk kez olumlu gelişmelerin yörüngesindeyiz.
Birleşmiş Milletler (BM) çerçevesi, Avrupa müktesebatı, Avrupa ilke ve değerleri doğrultusunda Kıbrıs'ı yeniden birleştirme yönündeki büyük çabaya bağlı kalmaya devam ediyoruz" ifadelerine yer verdi . ( Kaynak : KHA)
Benzer haberler
Featured
Nöbetçi eczaneler (24 Haziran 2026)
Kurtulmuş “Türkiye garantörlük hakkından asla vazgeçmeyecek”
KTAMS, Hukuk Dairesi’nde grev ve eylem uyarısı yaptı
Bir haftada 51 kaza, 17 yaralı!
Akdeniz'de 4,9 büyüklüğünde deprem!
Denktaş “Et temel tüketim maddesi kapsamına alınmalı ve yüzde sıfır KDV uygulanmalı”
Öztürkler Bakü’de konuştu “Haklarımız daha fazla görmezden gelinemez”
Öztürkler’in Bakü temasları sürüyor
Köpeğe işkence eden 38 yaşındaki şahıs tutuklandı!



