Lefkoşa'daki sağlık çalışanları Acil Durum Hastanesi’nde aşılanacak

Voice Kıbrıs Haber
Sağlık Bakanlığı açıklama yaparak Lefkoşa bölgesinde görevli sağlık çalışanlarının Acil Durum Hastanesi’nde aşılanacağını duyurdu.
Bakanlıktan yapılan açıklama şu şekilde:
Bugün saat 11.30 itibariyle aşılama işlemi başlamıştır. Aşılamalar 08.00-18.00 saatleri arasında yapılacaktır.Öncelikle sağlık çalışanları aşılanacaktır.15 Ocak Cuma - 18 Ocak Pazartesi günlerinde sağlık çalışanları aşılanacak.
Bu kapsamda bugün ve yarın, Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nin tüm çalışanları 08.00-18.00 saatleri arasında Acil Durum Hastanesi’nde aşılanacaktır. Pazar gün 08.00 -18.oo saatleri arasında Lefkoşa bölgesinde faaliyet gösteren özel sağlık çalışanları( serbest hekimler,labaratuvarlar , emekli hekimler, özelde çalışan sağlık çalışanları diyetisyenler, veterinerler vb ) aynı şekilde Acil Durum Hastanesi’nde aşılanacaktır.
Diğer bölgelerdeki sağlık çalışanları aşılaması cumartesi ve pazar günleri 08.00 -18.00 saatleri arasında şu şekilde yapılacaktır:
Aşı yaptıracak olan sağlık çalışanları, aşı merkezlerine giderken sağlık çalışanı olduklarını belgeleyen bir evrakla başvurulmaları gerektiği de ifade edildi.
Voice of the Island
Benzer haberler
Coronavirüs
Güney Kıbrıs'ta da karantina zorunluluğu kaldırıldı
Son iki haftada 58 pozitif vakaya rastlandı
Güney Kıbrıs’ta 19 yaşındaki genç Covid-19 nedeniyle yaşamını yitirdi
"Covid-19'un endemiye dönüştüğüne dair bilimsel çalışmalar var”
Güneyde Covid-19 4 can daha aldı!
Son iki haftada 1 kişi covid-19 nedeniyle hayatını kaybetti
Güneyde 4 kişi daha hayatını kaybetti!
Bir haftada 6 ölüm, bin 281 yeni vaka
Güneyde bir haftada Covid-19 kaynaklı 5 ölüm



