Kuzey Kıbrıs'ta ilk kez gece kulüpleriyle ilgili çalıştay yapılıyor
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
İçişleri Bakanlığı’nın çağrısıyla düzenlenen gece kulüpleriyle ilgili çalıştay Lefkoşa’da yapılıyor.
Lefkoşa Golden Tulip Otel’deki çalıştay saat 09.30’da başladı. İçişleri Bakanı Ayşegül Baybars, Çalışma ve Soysal Güvenlik Bakanı Zeki Çeler ve Sağlık Bakanı Filiz Besim’in de konuşma yapacağı çalıştaya, siyasiler, bakanlıklar ve sivil toplum örgütlerden temsilciler ile akademisyenler katılıyor. Gece kulübü işletmecilerinin oluşturduğu birliği iseAvukat Mustafa Asena temsil ediyor. Açılış konuşmalarının ardından araştırma sunumunun yapılacağı çalıştay, bugün saat 18.00’e kadar devam edecek. Kuzey Kıbrıs'ta ilk kez gece kulüpleriyle ilgili çalıştay yapılıyor. Çalıştayda ilk sözü Bakan Baybars aldı. Baybars’ın konuşması sırasında, Baraka Kültür Merkezi, Kadın Eğitim Kolektifi ve Bağımsızlık Yolu’ndan aktivistler kürsünün önüne gelerek pankart açtı. “26 yaşındayken gece kulübünde ölen kız kardeşimiz Volha”, “Bir otelin havuzda ölü bulunan 24 yaşındaki konsomatris Judy” ve “Gece kulüpleri kapatılsın” gibi pankartları bir süre tutan aktivistler daha sonra salonu terk etti.
Benzer haberler
Featured
Gençlerin istihdamında en büyük sorun: Eğitim sistemi ve iş gücü piyasası uyumusuzluğu
Nöbetçi eczaneler (27 Haziran 2026)
"Mağusa Limanı: Hafızaya Davet" sergisi açılıyor
Her Daim Doğa Dostları Grubu'ndan yerel yönetimlere çağrı
Toprak Sempozyumu devam ediyor
Yapay zekalı gözlüklerle kopya dönemi: Asya'da sınav güvenliği tehdit altında
Küresel piyasalar önümüzdeki hafta ABD'de açıklanacak istihdam verilerine odaklandı
Bazı bölgelere 3 saat elektrik verilemeyecek
Trafik denetimleri: 33 araç trafikten men edildi ve bir sürücü de tutuklandı



