KTÖS: Stabil para birimine geçilmeli
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Türk Öğretmenler Sendikası (KTÖS), ülkedeki mal, hizmet, alım ve satımının tamamının döviz cinsinden fiyatlandırıldığını, bunun karşısında Türk Lirası kullanmanın mantığı olmadığını belirtti.
KTÖS Mali Sekreteri Mustafa Baybora yazılı açıklamasında, Türk Lirası kullanan toplumun gün geçtikçe fakirleştiğini ve halkın siyasi partilerden bu sorunun çözümüyle ilgili cevap beklediğini kaydederek, “Stabil para birimine geçilmesini” istedi. KTÖS’ün bu konuda uzun zamandır görüş bildirdiğini de anımsatan Mustafa Baybora, “Açıklamalarımız güncelliğini koruyor, haklılığımızı gösteriyor” dedi. Hükümetin ekonomi konusundaki açıklamalarını da eleştiren Baybora, “Halkla alay edercesine ekonominin uçtuğundan bahsediyorlar. Bu açıklamalar vatandaşlarımıza hakarettir” görüşünü paylaştı Baybora, “Seçimlerin konuşulduğu bu günlerde, toplumun büyük kısmı Türk Lirası kullanmaktan dolayı fakirleşmeye devam ediyor, siyasi partilerden sorunun çözümüyle ilgili cevap bekliyor” ifadelerini kullandı.Benzer haberler
Featured
Avrupa'da can alan sıcakların nedeni belli oldu"Soğuk leke" her şeyi değiştirdi
Rusya, 2036'ya kadar Ay'da nükleer enerji santrali kurmayı planlıyor
Dolar, yen karşısında 40 yılın en yüksek seviyesini gördü!
Hollanda'da sıcak hava dalgası sebebiyle 8 bölgede "kırmızı kod" uyarısı verildi
Savaşan "Güçlü ve sürdürülebilir bir sağlık sistemi için çalışmalar kararlılıkla sürdürülecek"
Döviz piyasalarında günün son rakamları (26 Haziran 2026)
Pekin'in en yüksek gökdelenine küçük uçak çarptı
TDP "Böbrek nakli hastalarının ilaç temininde risk oluşmamalı"
“Yarım Kalan Bir Tuvalden – II” sergisinden elde edilen gelir Çocuk Onkoloji Servisi’ne bağışlandı



