KTAMS’ın Devlet Basımevi’ndeki grevi cuma günü devam edecek
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
KTAMS’ın Devlet Basımevi’nde başlattığı grevin cuma günü devam edeceği bildirildi.
KTAMS Başkanı Güven Bengihan yaptığı açıklamada, Başbakanlığın taraflarına herhangi bir diyalog çağrısı yapmaması nedeniyle grevin cuma günü 08.00 – 15.30 saatleri arasında devam edeceğini bildirdi.
Benzer haberler
Featured
Çavuş “Tarım sektörünün sürdürülebilir gelişimi açısından yeni pazarlara erişim önemli”
Lefke Çevre ve Ekoloji Derneği "Gerekli adımları atın"
Sakarya-Düzce'de deprem: İstanbul'da da hissedildi!
ABD, Ben Gurion Havalimanı'ndaki uçaklarını azaltmaya başladı
Trump "UAEA denetçileri uygun zamanda İran'da göreve başlayacak"
Meta'da yapay zeka krizi: Çalışan takip programı güvenlik açığı nedeniyle durduruldu
Altında düşüş derinleşiyor
İngiltere’de yapay zeka avukatıyla kazanılan ilk dava tarihe geçti
Rusya’nın iki bölgesinde daha akaryakıt satışına kısıtlama getirildi



