KTAMS, Gazimağusa Devlet Hastanesindeki grevi askıya aldı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Türk Amme Memurlar Sendikası (KTAMS) Gazimağusa Devlet Hastanesi Laboratuvar Biriminde başlattığı grevi askıya aldı.
KTAMS Başkanı Güven Bengihan yazılı açıklamasında, grev ve eylemin, Sağlık Bakanı ve çalışanlar ile yapılan görüşme doğrultusunda, “Sağlık Bakanı’nın sorunların çözümü için Cuma gününe kadar adım atacağına yönelik söz vermesi” neticesinde 23 Ocak Cuma gününe kadar askıya alındığını belirtti.
Benzer haberler
Featured
Çavuş “Tarım sektörünün sürdürülebilir gelişimi açısından yeni pazarlara erişim önemli”
Lefke Çevre ve Ekoloji Derneği "Gerekli adımları atın"
Sakarya-Düzce'de deprem: İstanbul'da da hissedildi!
ABD, Ben Gurion Havalimanı'ndaki uçaklarını azaltmaya başladı
Trump "UAEA denetçileri uygun zamanda İran'da göreve başlayacak"
Meta'da yapay zeka krizi: Çalışan takip programı güvenlik açığı nedeniyle durduruldu
Altında düşüş derinleşiyor
İngiltere’de yapay zeka avukatıyla kazanılan ilk dava tarihe geçti
Rusya’nın iki bölgesinde daha akaryakıt satışına kısıtlama getirildi



