KTAMS “Ek çalışma ödenekleri 4 ay gecikti, Maliye Bakanlığı açıklama yapmalı”

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Türk Amme Memurları Sendikası (KTAMS) Başkanı Güven Bengihan, Kamu Görevlileri Yasası'na göre en geç bir ay içinde ödenmesi gereken ek çalışma ödeneklerinin dört aydır yatırılmadığını belirterek, Maliye Bakanlığı’na çağrıda bulundu.
Açıklamasında, uzun süredir ödemeleri üç ay geriden yapan Maliye Bakanlığı’nın bu yıl dördüncü aya girilmesine rağmen hala ödeme yapmadığını dile getiren Bengihan, Türk Lirası’nın değer kaybı nedeniyle geç yapılan ödemelerin kamu çalışanlarının alım gücünü ciddi şekilde erittiğini kaydetti.
“Kamu çalışanlarının sosyal hayatlarından fedakarlık yaparak, ortaya koyduğu özverili çalışmalarının karşılığının gününde ödenmesi esas olmalıdır” diyen Bengihan, ek çalışma ödeneklerinin akıbetiyle ilgili Maliye Bakanlığı’nın derhal açıklama yapmasını istedi.
Benzer haberler
Featured
ARUCAD dünya üniversiteler sıralamasında ilk 400'de
Bağırış çağırış kavga ettiler: ABD Senatosu'nda İran oturumu
Belediye Birliği, Avrupa Parlamentosu’nda toplantıya katıldı
Venezuela'daki depremlerde 32 kişi öldü, 700'den fazla kişi yaralandı
OpenAI ilk özel yapay zeka çipini duyurdu: ChatGPT artık daha verimli çalışacak
Girne Belediyesi Oda Tiyatrosu “Gençlik Sahnesi” kurs kayıtlar uzatıldı
Filipinler'de okul saldırısı sonrası şiddet içerikli video oyununa yasak
Avrupa'da tarihi sıcak dalgası: Fransa, İngiltere ve İspanya'da rekor sıcaklıklar kaydedildi
Altın fiyatları dengelenmeye çalışıyor



