KKTC'nin dijital dönüşümünü belirlemek için görüş alışverişinde bulunuldu

Voice Kıbrıs Haber
Sabit geniş bant (bina ve hanelere fiber-optik altyapı) ve mobil geniş bandın (4.5-5G) ülkeye getirilmesi ile ilgili belirlenecek yol haritası konusunda dün Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanlığı’nda sunum yapıldı.
Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanlığı’ndan verilen bilgiye göre, “KKTC’de dijital dönüşümü gerçekleştirme sürecinin ilk adımı olan haberleşme altyapısının geliştirilmesinin” masaya yatırıldığı toplantıda, fiber-optik omurga ve 4.5-5G’ye geçiş için gerekli haberleşme altyapısının oluşturulması konularında görüş alışverişinde bulunuldu.
Toplantıya, Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Resmiye Eroğlu Canaltay, Bilgi Teknolojileri ve Haberleşme Kurumu (BTHK) Başkanı Kadri Bürüncük, Telekomünikasyon Dairesi Müdürü Enis Elagöz, Türkiye’nin Lefkoşa Büyükelçiliği Kalkınma ve Ekonomik İşbirliği (KEİ) Ofisi Koordinatörü Ömer Cihan ile Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisi ve Türk-Sat ekiplerinin katıldığı belirtildi.
Voice Kıbrıs Haber/TAK
Benzer haberler
Featured
İran basını "İsrail'in Lübnan'a saldırıları devam ederse Hürmüz Boğazı açılmayacak"
Motul 2026 ROK Cup Karting Şampiyonası 4.yarışları yapıldı
Los Angeles'ta günlerdir süren depo yangını nedeniyle "Acil durum" ilan edildi
Sakallı "Büyük gurur yaşadık"
Ataoğlu “İskele yapımında son aşamaya gelindi”
Yurt dışından futbolcular yeni sezona ülkemizde düzenlenen MET Camp 26 Northern Cyprus kampı ile hazırlandı
YKS soru kitapçıkları ve cevap anahtarları ÖSYM'nin internet sitesinden erişime açıldı
Hasipoğlu ve Harmancı özel gereksinimli bireylerin aileleriyle bir araya geldi
BM’nin çözüm planı hazırlığında olduğu iddiası



