KKTC'deki 173 kişi Mersin'e götürüldü
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
KKTC'deki 173 Türk vatandaşı, yeni tip koronavirüs önlemleri kapsamında Mersin'e götürüldü.
Anadolu Ajansı'nın haberine göre, Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın talimatı, Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay'ın koordinasyonu ve ilgili bakanlıkların ortak çalışmasıyla başlatılan tahliye operasyonu kapsamında gemiyle Silifke ilçesindeki Seka Taşucu Limanı'na götürülen vatandaşlar, kontrollerin ardından otobüslere bindirildi. 173 kişiyi taşıyan 5 otobüs Erdemli ilçesindeki, 5 otobüs de Anamur ilçesindeki Gençlik ve Spor Bakanlığı yurtlarına hareket etti. (AA)Benzer haberler
Türkiye
Türkiye ve AB, Orta Koridor'da iş birliği imkanlarını değerlendirdi
CHP Sözcüsü Sarı "Eylülde olağan kongre sürecini başlatıyoruz”
Özgür Özel “Ya bir yol bulacağız, ya bir yol açacağız”
Türkiye'de diri fay sayısı yeni veriler ışığında 700'e yükseldi
Karadeniz'de bir gemiye dron isabet etti: Yaralılar arasında Türkler de var
YKS soru kitapçıkları ve cevap anahtarları ÖSYM'nin internet sitesinden erişime açıldı
YKS'nin ikinci oturumu AYT başladı
Kemal Kılıçdaroğlu'ndan dokunulmazlık açıklaması
Erdoğan "Türkiye, tarihinde ilk kez bir NATO ve Avrupa Birliği üyesi ülkeye savaş gemisi ihraç etmiştir"



