KKTC'de virüs taşıyan insan sayısı ikiye çıktı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
KKTC’de korona virüs taşıyan insan sayısı ikiye çıktı. Alman kadın turistin eşinde de pozitif Corona virüsü teşhis edildi.
Sağlık Bakanlığı’nın konuyla ilgili açıklaması şöyle: “4 günden beridir Lefkoşa Dr Burhan Nalbantoğlu hastanesinde karantinaya alınan kadın turistin durumu stabildir ancak kendisi ile birlikte karantinaya alınan ve daha önce yapılan tetkiklerde sonuçları negatif çıkan Alman kadın turistin eşinin bugün ateşinin yükselmesi sebebiyle yapılan tetkiklerde pozitif Corona virüsü teşhis edilmiştir. Böylelikle ülkemizde pozitif Corona virüsü taşıyan insan sayısı ikiye çıkmıştır. Bu iki vaka dışında ülkemizde pozitif Corona virüsü teşhisi konan ve bu nedenle karantinaya alınan herhangi bir KKTC vatandaşı bulunmamaktadır. Sağlık Bakanlığı olarak kamuoyunun bilgilendirilme hakkı bağlamında yaşanan her gelişme anında şeffaf bir şekilde paylaşılmaya devam edilecektir.” (TAK)Benzer haberler
Featured
Döviz kurlarında son durum (22 Haziran 2026)
Bugün hava nasıl olacak? (22 Haziran 2026)
İran basını "İsrail'in Lübnan'a saldırıları devam ederse Hürmüz Boğazı açılmayacak"
Motul 2026 ROK Cup Karting Şampiyonası 4.yarışları yapıldı
Los Angeles'ta günlerdir süren depo yangını nedeniyle "Acil durum" ilan edildi
Sakallı "Büyük gurur yaşadık"
Ataoğlu “İskele yapımında son aşamaya gelindi”
Yurt dışından futbolcular yeni sezona ülkemizde düzenlenen MET Camp 26 Northern Cyprus kampı ile hazırlandı
YKS soru kitapçıkları ve cevap anahtarları ÖSYM'nin internet sitesinden erişime açıldı



