KIB-TEK'ten borcu olanlara uyarı!
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Mart dönemine ait elektrik faturasını ödemeyen, 675 TL üzeri bakiyesi olan tüketicilerin elektriği perşembe günü kesilecek.
Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (KIB-TEK), Mart 2022 dönemi faturalarından ödenmemiş ve 675 TL üzeri bakiyesi bulunan tüketicileri uyararak, borcunu ödenemeyen tüketicilerin elektriğinin 12 Mayıs perşembe günü kesileceğini açıkladı.
Mart ayı indirimlerinin nisan ayı faturalarında mahsuplaştırıldığı, bunun tüketicilere bildirildiği de belirtildi.
Vatandaşların kurumun bölge amirliklerinden veya çağrı merkezinden gerekli bilgiyi alabileceği de ifade edildi.
Benzer haberler
Featured
Erdoğan ”CHP'nin içindeki dış mihraklardan kurtulması hayırlı olacak”
Güney Kıbrıs Holguin’in Brüksel ziyaretini “daha ileri gelişmeler açısından belirleyici” görüyor
Gençlerin istihdamında en büyük sorun: Eğitim sistemi ve iş gücü piyasası uyumsuzluğu
Nöbetçi eczaneler (27 Haziran 2026)
"Mağusa Limanı: Hafızaya Davet" sergisi açılıyor
Her Daim Doğa Dostları Grubu'ndan yerel yönetimlere çağrı
Toprak Sempozyumu devam ediyor
Yapay zekalı gözlüklerle kopya dönemi: Asya'da sınav güvenliği tehdit altında
Küresel piyasalar önümüzdeki hafta ABD'de açıklanacak istihdam verilerine odaklandı



