Kıb-Tek uyardı "Borcu olan abonelerin elektrikleri kesilecek"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (Kıb-Tek), eylül ve öncesine ait 675 TL üzerinde borcu olan abonelerinin elektriğinin, 7 Ekim Pazartesi kesileceğini duyurdu. Kıb-Tek Genel Müdürlüğü’nün abonelerini uyardığı açıklama şöyle: “Son ödeme tarihi dolmuş (Eylül 2024 dönemi ve öncesi) ve ödenmemiş (675 TL üzeri) borçlar ile birlikte kurumumuz ile yapılan yasal sözleşmeler ve taksitlendirilmiş hesapların ödenmemiş taksit borcu geriliği olan tüm özel ve tüzel abonelerin elektrikleri 7 Ekim 2024 Pazartesi günü kesilecektir. Abonelerimizin mağdur olmaması adına gerekli ödemelerini yapmalarını önemle rica olunur.”
Benzer haberler
Featured
Nazlı "Fatura halka kesilirken büyük sermaye korunuyor"
Kılınç “SAMTAY Vakfı olarak bilgiye erişimi ücretsiz kütüphanelerle yaygınlaştırıyoruz”
Operanın Genç Yetenekleri Bellapais Manastırı'nda konser verdi
Müzakerelerin Crans Montana’da kaldığı yerden yeniden başlaması yönündeki açıklamalar yeni tartışmalara neden oldu
Üstel “UBP ilk seçimde eser ve hizmet siyasetini tüm beldelerle de buluşturacak”
Gençlik Fotoğraf Sergisi Bedesten'de ziyarete açıldı
İsrail'in onay vermemesi nedeniyle Gazze'deki hastaların tedavi için yurt dışına çıkışı iptal edildi
BM Genel sekreterinin TC-AB ilişkilerini Kıbrıs sorununda sağlanacak ilerlemeye bağlama girişimi zorlayıcı iddiası
KTTB tıp ve diş hekimliği uzmanlık belgelerini onaylamama kararı aldı



