Kıb-Tek merkez binasında sistem arızası yaşanıyor
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (Kıb-Tek) merkez binasında sistem arızası yaşanıyor.
Kıb-Tek’ten yapılan yazılı açıklamada arıza nedeniyle çağrı merkezi, telefon santrali, tüm bölgelere bağlı vezneler, ödeme noktaları, ödeme kanalları ve sisteme bağlı birimler geçici bir süreyle hizmet veremeyeceği açıklandı.
Arızanın giderilmesi adına çalışmaların sürdüğü kaydedildi.
TAK
Benzer haberler
Featured
Almanya'da 40 dereceyi aşması beklenen sıcaklıklar nedeniyle bazı bölgeler için uyarı yayımlandı
Çeler'den Erhürman’a destek "Süreç doğru zeminde ilerliyor"
Güney Kıbrıs’ta üç yeni doğmuş akbaba daha kayda geçirildi
Avrupa, son 30 yılda dünya genelinde "en hızlı ısınmanın" yaşandığı bölge oldu
Holguin'le Guterres bugün New York’ta görüşecek
Hocanın "Hedefimiz uluslararası güven ve hesap verebilirlik"
Naci Talat ölümünün 35’inci yıl dönümünde anıldı
Paris'te aşırı sıcaklar nedeniyle kamusal alanda alkol yasağı başlıyor
Avrupa Bölgesel Yangın Söndürme Merkezi geçici olarak RMMO’nun yetkisine verildi



