Kamuda normal çalışma sistemi yeniden başlıyor
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Ülkede korona virüsü salgınıyla ilgili alınan tedbir ve önlemler kapsamında, elzem görev yerine getiren kamu kuruluşları dışında, yaklaşık 2 aydır kapalı olan kamuda normal çalışma sistemi yarın yeniden başlıyor.
Kamuda yaz mesaisi dönemi saatleri geçerli olacak. Buna göre, Pazartesi, Salı, Çarşamba ve Cuma günleri 08.00-14.30, Perşembe günleri ise 08.00-12.30 ile 13.00-17.30 saatleri arasında hizmet verilecek. Bu süreçte risk grubundaki çalışanlara göreve gitme konusunda gösterilecek esneklikte ita amirleri yetkili olacak. Bire bir eğitimi kapsayan özel eğitim dersleri de yarın başlayacak, ancak kreşler 1 Haziran itibarıyla açılacak. Bakanlar Kurulu’nun 14 Mayıs’ta aldığı kararlar çerçevesinde 20 Mayıs itibarıyla berber ve kuaförler salonlarının yanı sıra güzellik salonları da hizmete girecek. 20 Mayıs’tan itibaren ayrıca restoran, kafe ve büfeler de açılacak. Şu anda 22.00’de başlayan gece sokağa çıkma yasağı ise 20 Mayıs’tan itibaren gece yarısı 00.00’da başlayacak ve sabah 06.00’da sona erecek. (TAK)Benzer haberler
Featured
Almanya’da 29,4 santigrat derece ile en sıcak gece rekoru kırıldı
Üstel "Ercan KKTC’nin uluslararası havalimanıdır ve öyle de kalacaktır"
İsviçre'de yılbaşında yangının çıktığı ve 41 kişinin öldüğü bar, gençlik alanına dönüştürülecek
Oytun Ersan & Blue Deja Vu Band'dan çifte konser
Nazlı "Fatura halka kesilirken büyük sermaye korunuyor"
Kılınç “SAMTAY Vakfı olarak bilgiye erişimi ücretsiz kütüphanelerle yaygınlaştırıyoruz”
Operanın Genç Yetenekleri Bellapais Manastırı'nda konser verdi
Müzakerelerin Crans Montana’da kaldığı yerden yeniden başlaması yönündeki açıklamalar yeni tartışmalara neden oldu
Üstel “UBP ilk seçimde eser ve hizmet siyasetini tüm beldelerle de buluşturacak”



