İzinsiz ve sağlıksız koşullarda kesilen etler imha edildi!
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Hamitköy Ağıllar Bölgesinde bir depoda izinsiz ve sağlıksız koşullarda kestiği etleri araca yüklediği sırada tespit edilen kişi ile ağıl sahibine Lefkoşa Türk Belediyesi ekipleri tarafından para cezası kesildi, etler de Veteriner Dairesi Ekipleri tarafından imha edildi.
Polis açıklamasına göre, bugün saat 09.00 sıralarında Lefkoşa Polis Müdürlüğüne bağlı Cürümleri Önleme Şube Amirliği, Lefkoşa Türk Belediyesi ve Veteriner Dairesi Ekipleri tarafından yapılan kontrolde bir kişi izinsiz ve sağlıksız koşullarda, depo içerisinde kestiği 4 büyükbaş ve 2 küçükbaş hayvana ait etleri araca yüklediği sırada tespit edildi.
Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.
Benzer haberler
Featured
Cumhurbaşkanı Vucic, birkaç hafta içerisinde istifa edeceğini duyurdu
Paris'te sıcak hava felaketi: Cenaze salonları doldu
Venezuela'daki depremlerde hayatını kaybedenlerin sayısı 1400'ü aştı
Nöbetçi eczaneler (28 Haziran 2026)
ABD'den İran yeni hava saldırısı
Bugün hava nasıl olacak? (28 Haziran 2026)
BM'ye göre Venezuela'yı vuran depremlerden 6,76 milyona kadar insan etkilenebilir
AB Komisyonu binasında alt katlarda klimalar kapatıldı: “Feodalizm gibi”
Paris'te aşırı sıcaklardan dün 109 kişi hayatını kaybetti



