İşveren tarafının itirazı reddedildi!
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Asgari Ücret Saptama Komisyonu, işveren tarafının itirazını oy çokluğuyla reddederek asgari ücretin 21 Temmuz'daki toplantıda belirlenen şekliyle yürürlüğe girmesine karar verdi.
Buna göre, 1 Temmuz itibarıyla yürürlüğe girecek olan asgari ücret; brüt 51 bin 202 TL, net 44 bin 546 TL, haftalık 11 bin 815, 84 TL, günlük 2 bin 363, 16 TL, saatlik 295,39 TL olarak uygulanacak.
Benzer haberler
Featured
İncirli "Zorunlu askerlikte süreler gözden geçirilecek, 'sivil hizmet' formülü uygulanacak"
Fransa'da sokaklar yine karıştı: Polis biber gazıyla müdahale etti
Holguin "Somut adım atılmazsa diplomatik çabalar zarar görebilir"
Uluçay "Maraş Spor Gelişim Merkezi Salon Projesi, kentin önemli bir eksikliğini giderecek"
Çin'in yerli üretim elektrikli yolcu uçağı CE-25A, ilk pilotlu deneme uçuşunu yaptı
Kuzey Kıbrıs Turkcell 5G hizmetini başlattı
İncirli “Güvenlik personelinin özlük haklarına büyük önem veriyoruz”
DAÜ öğrencisi Lea Vorgic, Fas’taki Uluslararası Turizm Yarışması'nda birinci oldu
Prematüre bebeklerde erken müdahale ve düzenli gelişim takibi ciddi önem taşıyor





