İsrail'in İranlı komutanı öldürmesi sonrası ABD yüksek alarm durumuna geçti
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
ABD, İran'ın bölgedeki İsrail ya da Amerikan varlıklarını hedef alan olası bir saldırısına karşı hazırlık yapıyor. Bir ABD'li yetkili, "Kesinlikle yüksek bir teyakkuz durumundayız" dedi.
İsrail'in Şam'daki İran konsolosluğuna yönelik saldırısında iki İranlı general ve beş subay öldü.
ABD'li bir yetkili, İsrail'in Suriye'de İranlı bir askeri komutanı öldüren saldırısına karşılık olarak ABD'nin yüksek alarm durumunda olduğunu söyledi.
Benzer haberler
Dünya
ABD ve İran 'Hürmüz' konusunda anlaştı
Kolombiya'da seçimleri Trump'ın desteklediği aday kazandı
Yunanistan'da su sıkıntısı nedeniyle en az 12 adada olağanüstü hal ilan edildi
İran basını "İsrail'in Lübnan'a saldırıları devam ederse Hürmüz Boğazı açılmayacak"
Los Angeles'ta günlerdir süren depo yangını nedeniyle "Acil durum" ilan edildi
İran medyası "Hürmüz Boğazı'ndan hiçbir geminin geçişine izin verilmiyor"
İran ve ABD heyetleri öğleden sonra görüşecek
Kırım'da akaryakıt satışları durduruldu
Yunanistan'ın Eğriboz Adası'ndaki orman yangını kuvvetli rüzgârla büyüdü



